0318-830376 info@docco.nl

Voorbereid zijn op de klant van morgen  

De toekomst van het beroep zal in de komende jaren sterk veranderen onder invloed van digitalisering en standaardisatie van dataverwerking. Overheid, belastingdienst en financiële instellingen zullen hun uitvraag aan informatie en de manier waarop deze aangeleverd wordt hierop aanpassen. De klant zal hierin ook meebewegen en zijn behoefte aan dienstverlening bijstellen. Ben je als kantoor voorbereid op deze veranderingen? Welke stappen zou je moeten nemen om hier tijdig op in te kunnen spelen?    

We zullen in een interactieve setting met elkaar diverse toekomstige scenario’s en casussen bespreken. Van deelnemers wordt verwacht, dat zij tijdens de sessie actief input leveren over een aantal stellingen, zoals:

  • Hoe kan je managementinfo verstrekken als de jaarrekening wordt uitgekleed naar minimaal vereiste informatie?
  • Hoe ziet jouw verdienmodel er uit als de klant niet meer wil betalen voor een jaarrekening of fiscale aangifte?
  • Hoe zal data steeds meer gestandaardiseerd worden?
  • Is het efficiënt/effectief om met offline software te blijven werken?
  • Als de banken frequenter informatie uitvragen, kan je hierin faciliteren?
  • Welke rol zal AI innemen binnen de bestaande dienstverlening?

Deze training is gepland op 1 oktober 2020 lees meer of meld je gelijk aan

 

 

 

 

Interesse in deze training?

Cursusinformatie

Mirjam

Mirjam

Manager Operations

Neem contact op met Mirjam als je meer wilt weten!

06-81028151
mirjam@docco.nl

Share This