0318-830376 info@docco.nl

De toenemende vraag van accountantskantoren voor gekwalificeerde ondertekening in de samenstel- en auditpraktijk heeft het afgelopen jaar voor een aanwas gezorgd. Steeds meer kantoren gebruiken tooling als Printless en PKIsigning.io als add-on binnen de bestaande applicaties. Gelijk met de doorontwikkeling van deze software zal de komende periode ook de serviceverlening verder worden geprofessionaliseerd.

Zo is er binnen beide ondernemingen gestart met de invoering van Zendesk. Deze webbased helpdesksoftware wordt wereldwijd door 200.000 organisaties gebruikt en helpt bij gestructureerde afhandeling van supportverzoeken en biedt de mogelijkheid om centraal gebruikersinstructies te publiceren en te onderhouden.  Aan de invoering wordt momenteel de laatste hand gelegd.

Verbeteringen

DOCCO IT & Verandermanagement - http://www.docco.nlVia de websites van printless.nl en pkisigning.nl kunnen, net als per e-mail, supportvragen ingestuurd worden. Klanten ontvangen per e-mail het ‘ticketnummer’ waar bij verder contact aan gerefereerd kan worden. Vragen die betrekking hebben op doorontwikkeling worden naar Bitbucket gesynchroniseerd, van waaruit het development team op gestructureerde wijze bouwt aan nieuwe releases. Releases worden gepubliceerd/toegelicht op het Zendesk platform in de vorm van releasenotes.  Eveneens zijn daar online instructies te vinden die antwoord geven op de veel gestelde vragen. Tot slot wordt er gewerkt aan versterking van het team in de vorm van een product manager/owner die eveneens de servicelevels bewaakt.

Gebruikers van de tooling ontvangen komende week een updatemail met meer informatie.

Share This