0318-830376 info@docco.nl

Cursus Hoe maak je een succes van een klantenportaal

Kaart wordt geladen...

Datum/Tijd
02/03/2017
3:00 pm - 6:30 pm

Locatie
DOCCO IT & Verandermanagement

Categorieën Geen Categorieën


OMSCHRIJVING

In deze cursus worden je tips & tricks geboden om een klantenportaal succesvol uit te kunnen rollen binnen je kantoor.

CURSUSDOELEN

  • Je leert welke vormen van portalen bestaan en hoe deze functioneren
  • Je begrijpt de noodzaak en de impact van een portaaluitrol
  • Je weet hoe je je werkprocessen kan aanpassen en SBR kan toepassen
  • Je ontdekt wat de invloed van marketing en communicatie is
  • Je krijgt handvatten om binnen je organisatie aan de slag te gaan

CURSUSINHOUD

Menig kantoor beschikt over een klantenportaal, maar niet elke klant maakt er gebruik van. In deze training wordt op basis van praktijkervaring én methodieken voor verandering een succesvolle implementatie van een klantportaal uitgediept. Het gaat niet over de technische configuratie, maar bovenal om de organisatorische inzet. Er wordt gesproken over de urgentie (noodzaak), SBR en werkprocessen, CRM en de rol van marketing. Tijdens de training wordt antwoord gegeven op een cruciale vragen “hoe neem ik mijn medewerkers én mijn klanten hierin mee?”
De training is geschikt voor kantoren die van start gaan met de inzet van een klantportaal en voor kantoren die al van start zijn, maar meer effect willen sorteren.

PRIJS

€175,- p.p. collega € 50 korting

AANTAL PE-PUNTEN

3 PE-punten

DATUM EN LOCATIE

Donderdag 2 maart 2017, 16:00 – 19:30
Kantoor DOCCO te Veenendaal

DOELGROEP

Vennoten/eigenaren van klein en middelgrote administratie- accountants en belastingadvieskantoren. IT managers

VAKGEBIED

Management, leiderschap en IT

DOCENTEN

Reindert Doorn en/of Henk Overbosch

AANMELDEN

Schrijf je direct in door ons een bericht te sturen